Sunday, August 13, 2006

Hello! I find myself in need of a new blog since blogspirit doesn't offer free service anymore. First I was annoyed, but after thinking it through I thought it might be inspiring to try something different. I mean, I haven't really spent a lot of time blogging lately only because I haven't known what to blog about. So now I have new ambitions to start bringing my camera around more to be able to post more pictures on my blog.

I also like the blogger design a lot better than blogspirit's!

5 comments:

Anonymous said...

Hi Hilde....welcome to your new blog!

Anonymous said...

Hi Hilde....welcome to your new blog!

Anonymous said...

Kul blogg! Du har rett, designet er mye bedre på denne enn den forrige du hadde. Jeg leste om den kanoturen du og Elisabeth var på... sukk. Dere hadde i det minste bedre vær enn det vi hadde forrige gang vi prøvde :D Får håpe at jeg kan bli med en gang, jeg også. Det hadde vært fint :)

Hilde said...

Hei Tone-Merete! SÅ hyggelig at du stakk innom!:) Ja, vi hadde bedre vær, men det betyr ikke at ikke turen vår den gangen var like minnerik, he he! En så stjerneklar himmel har jeg ikke sett verken før eller siden. Dessuten lo vi godt den natta, husker jeg rett. Men jo! -jeg er definitivt med på flere kanoturer!

Freddy said...

Fantastico!
Dette var bra Hilde, påtide å innse at Blogger er et eller et par hakk bedre enn Blogspirit ;)

You go!
Lykke til med bloggingen :)