Monday, May 12, 2008

Jeg har hatt en veldig bra pinsehelg. Foruten å jobbe på lørdag, og å blant annet se en dokumentar om pirater i dag (hehe), har jeg hatt gleden av å være med på felleskristen pinsefeiring i går, i Storsalen og Filadelfia. Veldig bra, altså! Jeg fikk være med å synge i koret, og det er ingenting som å få prise Gud sammen med andre til stort band og mye trøkk. :) Det er så bra å få kjenne på at Gud faktisk har bare én menighet i Oslo, ikke mange små, og at vi alle hører sammen, og elsker den samme Jesus.
I tillegg er det fortsatt strålende vær, og det er superdeilig. Jeg avsluttet denne pinsehelga med noen runder bedagelig jogging rundt Sankthanshaugen. Digg!

1 comment:

Anonymous said...

Ah, for en herlig dag:D
Grattis med "ny" blogg forresten.
Lenge siden jeg har vært her nå...
*se seg rundt*